18.5.19

Jednoj ljubavi - Ljiljana Zeko



Znaš, najbolje si što mi se dogodilo
u momentu kad više nisam imala ni želja,ni snova.
Nisam te poznavala, nisam priželjkivala
promjene u svom životu, živjela sam jedan običan život,
moj život bio je muzika.
I onda, ušetao si sasvim slučajno,
kao dašak vjetra kroz otškrinuta vrata.
Udahnula sam te i s tobom počela disati
jedan drugačiji život koji počinjem voljeti i
koji žeđam imati.
Pun je neizvjesnosti,  pitanja koja nemaju odgovore,
nije siguran, ali svjesno idem tim putem
kojem se ne nazire kraj, u želji da te sretnem,
negdje na nekom proplanku,
na jednom mjestu koje bi bilo samo naše,
protkano našom ludošću i ljubavlju,
obostranom željom da se spojimo
u snažnom zagrljaju i dugom,
strastvenom poljupcu ljubavnika.
Ne prođe trenutak a da nisi u mojim mislima.
Ne prođe trenutak, a da ne pomislim
kako bi bilo lijepo imati te svud po sebi,
napiti se soka s tvojih usana, osjetiti miris tvoje kose,
provući prste kroz nju privijajući te uz sebe.
Tijelo mi zadrhti na samu pomisao
da se tvoje ruke šetaju njim i osjećam tu toplinu
koju mi daje dodir tvojih ruku, snažno.
Zamisli nas na tom proplanku,
gdje smo sami u svom svijetu.
Osjećaš li kako mi se tijelo uvija pod tvojim,
Osjećaš li kako drhtim od želje da te imam?
Osjećaš li moju želju, i prepoznaješ li svoju
da bi me uzeo sad, baš sad,
na tim slatkim prostranstvima naše ljubavi?
Nisam te poznavala, nisam priželjkivala
promjene u svom životu,
došao si kad više nisam imala ni želja , ni snova.
Moj život bio je muzika.
Sad opet sanjam u bojama i
ponovno imam želju da živim život,
život u kojem ćeš ti biti moja muzika.

...
 Ljiljana Zeko

No comments: