17.5.19

Fališ - Josip Lesina


Očima ,
sjajnim od neisplakanih suza,
podižem brane oko srca,
i osmijesima, bez topline,
na distancu odmičem ljude.
A Duša biva sve tiša.
U njoj je vrijeme stalo.

I jedino može sjati,
kada mi, kao eho,
ono ZADNJE jutro,
promukli smijeh vrati!

Fališ, mila!
Fali mi onaj tvoj nježni šapat -
tik do uha, što me,
kao povjetarac voćku u cvatu,
zanjiše, i razbaruši,
i prospe slatki nektar,
u mirisna jutra.

Fale mi tvoje ruke,
što kao perje goluždrava 'tića,
oblače kožu mekim dodirima.

Fališ.
Kao oku svjetlost!
Kao Suncu toplina!
Fališ.
Kao moru obala!
I Mjesecu mijena!

Fališ mi.
Kao Jupiteru prsten!
I cipeli par.
Ja, tek pola čovjeka,
sjena.

Nit' plime nit' oseke,
ni sreće ni spokoja,
bez Tebe nema.

Tek noć bez tajanstva,
bez okusa dan;
i klonulo srce kao ugasla zvijezda
u Ništavilo tone

Pred san.

...
Josip Lesina

No comments: